Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 28 november 2011

Sprutdag 4

Idag är det 4e dagen jag injicerar Puregon. Det går riktigt bra. Två gånger har det kommit ett par bloddroppar, vilket inte heller har varit några problem. Helt fantastiskt!
Tänk vad man lyckas härda sig själv. Viljan att få barn visar sig vara starkare än allt annat!

Jag har dock sovit dåligt. Har vaknat av att jag mått illa.Mådde även riktigt illa på lördagen. Men det blev bättre efter jag fick lite frisk luft. Hur ska detta sluta... =)
Nä, men helt ärligt så tar jag det med ganska stor ro. Illamåendet och sömnproblemen kan lika gärna sitta ihop med nervositet.

Snart är det dag för oss att åka till Uppsala. Vi kommer åka tidigt på torsdagen. Så ska läkaren ringa upp oss på eftermiddagen med ytterligare instruktioner.

Om 20min ska jag ta ut sprutan från kylen så att den hinner bli lite varm och gosig. Sen har vi en dejt 20:30.

3 kommentarer:

  1. Har du den i kylen hela tiden? Till mig sa de att den skulle vara i kylen tills jag stoppat den i pennan. Då var det ok att ha den framme sen. Inget trevligt med kallt när man sprutar :-)
    Visst går det fort när man väl börjat spruta?!
    Snart är det ju äggplockardags!!! :-D

    SvaraRadera
  2. Hur gick det på ultraljudet?!! Såg det bra ut? Håller mina tummar!

    SvaraRadera
  3. Nu är jag nyfiken. Hur har allt gått?
    Kram

    SvaraRadera