Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 9 november 2011

Jag har löst gåtan

Jag läste lite varstans att man kunde gå upp i vikt av Synarela innan jag började puffa.
Det kändes lite bajs eftersom att jag har kämpat med min vikt de senaste 4mån. Jag har i snitt tränat 4ggr i veckan.
Man skulle ju kunna tro att jag gått ner massor. Men nejnej. Fett har blivit muskler(eller något) och vågen har nästan stått still.
Jag har gått ner ca 8kg. Men jag tycker att det borde vara mer med tanke på hur jag lagt om min kost och mitt rörelsemönster.

Nåja.
Jag läste att man gick upp i snitt 1kg/vecka när man puffade med Synarela. Tjoho!
Men jag har som sagt löst den gåtan.
Det är nog inte självaste Synarela som är orsaken utan det är aptiten man får.
Jag är hungrig med jämna mellanrum. Helst skulle jag vilja äta var tredje timme. Håller mig till mitt vanliga matschema. Det jobbiga är att jag blir lite illamående när jag blir så hungrig. Så från och med imorrn ska jag börja med mellanmål. Just in case.
Så får jag hålla kvar träningsschemat men den lilla ändringen att jag tränar 3ggr istället för 4ggr per vecka.
Vad tror ni?
Har jag knäckt det? Eller blev inte er aptid ökad av puffingarna kanske?
Skulle inte förvåna mig om jag vore ensam om det :P

2 kommentarer:

  1. Det var intressant. Jag känner mer att jag inte har någon aptit direkt. Mår nämligen lite småilla av sprayen för den är ju ganska stark och har en äcklig smak. Känslig mage. Mer att jag tvingar mig själv att äta något i samband med att jag tar den. Ska väga mig imorgon när det var en vecka sedan jag började. Har kanske smaskat lite extra bara för att det är lite extra synd om mig just nu. ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag har börjat med mellanmål på eftermiddagarna (en macka o lite vatten bara). Men det beror på att jag fick magkatarr förra veckan. Har inte kopplat det till synarelan, men kanske är så att man blir mer hungrig.
    Så man kan gå upp i vikt av synarelan... *suck* Jaja, vad ska man göra. Puffa måste man ju och blir det ingen bebis får man väl köra strikt diet efteråt då. Det är verkligen inte min favorit det där med bantning men jag vill inte heller gå upp ett enda kilo till :-/
    Tror jag skiter i att väga mig. Kan jag ha kläderna så är jag nöjd ;-)

    SvaraRadera