Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 21 november 2011

Synarela - Floppen?

Okej.. Lite panik strömmade genom kroppen, men J har lugnat ner mig.

Redan i helgen började jag fundera på om Synarelan skulle ta slut snart. Jag fick ju två flaskor. Fattade inte riktigt varför faktiskt. Imorse var det lite svårt att puffa. Gick inte att trycka ner puffen liksom.
Så nu på kvällen var det samma sak.

Testade att puffa mot badkaret och det visade sig att det inte kom ut mycket puff alls! JÖSSÖS!
Nu puffade jag ju med mesflaskan i båda näsborrarna. Men var tvungen att puffa med den nya flaskan. Har jag överdoserat? Har jag underdoserat i helgen.
Gaah. Svårt.
Finns det någon med facit?

2 kommentarer:

  1. Oj vad jobbigt. På min står det att den räcker till 60 doser. Sen kan man kryssa på förpackningen. När man tagit 60 måste man byta. Fungerar inte din så?

    SvaraRadera
  2. Min doktor sa att jag skulle använda sprayen 15 dagar max (motsvarande 60 doser), sen byta flaska även om det inte var slut. Har du inte en till flaska som du kan börja på då om du fick 2? Jobbigt! Ring dem och fråga idag om du är osäker - det skulle jag ha gjort!!
    Kram

    SvaraRadera