Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 21 november 2011

Spraydag 17

Var ett par dagar sen jag bloggade. Kände att jag mådde så himla bra i helgen. Var så pigg och överlycklig för att vi är igång med behandlingen. Det var som att jag svävade på de berömda små rosa molnen.
Tänk om detta var min sista mens på en hel drös månader. Skulle vara så kul!!

Idag var jag lite tröttare när jag vaknade igen. Sen under dagen har huvudvärken smugit fram. Jag har även mått illa och känt mig svimfärdig.
Jag har rätt lätt för att svimma. Det är väl min lott i livet ;).

När jag kom hem fick jag lägga min på hallgolvet för att ta igen mig. Ja, nu tycker jag synd om mig igen.
Herregud, hur ska detta sluta. Hur kommer det att bli när man e gravid..

Det bästa med att få ett återfall i att må dåligt är att det bara är en tidsfråga innan jag mår kanon igen.
Majoriteten av dagarna har jag faktiskt mått riktigt bra. Det viktigaste är att minnas dessa dagar.
Nu e det bara 4 dagar kvar innan jag börjar med injektionerna. WOHO

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar