Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 10 november 2011

Snorig

Hjälp!
Jag e snorig. Vad gör man då? Jag har varit det de senaste dagarna. Så jag har snutit mig så gott det går sen har jag puffat endå.

Funderar på om jag ska köpa hem en vanlig nässpray och ta innan puffning.
Man kunde ju ta nässpray en halvtimme innan...
Det blir nog så.

Jag e inte täppt. Men lite småsnorig.
Det är säkert ingen fara.
Jag vet att det enklaste man kan göra är att ringa kliniken.
Men än en gång så är det oron för jobbet som spökar.
Jag har inget privat rum jag kan göra såna här samtal.
Och om jag går ifrån så undrar kollegorna såpass mycket att de inte kan hålla sig från att fråga vad jag pysslat med.
Är så dålig på att ljuga.

Det ska nog bli bra.

Om mensen kommer enligt plan så kommer den imorrn.
Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar