Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 7 november 2011

Är det dags?

Min morgon började med att kattungen skulle vara med överallt. Om den inte var med så skrek den halsen av sig.
Det var outhärdligt.
Jag var lite sen, den skrek, jag skrek, den skrek högre å jag slog lite i dörren.
Detta var alltså när jag morgonkissade.
När jag slagit i dörren skämdes jag så mycket och kände mig som världens hemskaste. Då började katten skrika igen.
Det var alltså inte jag som var världens hemskaste - utan katten.
Det var bara att ge upp och låta katten göra det den ville (komma in i badrummet som vanligtvis är off limit).

Nu e jag på väg till jobbet och jag känner mig extremt lättirriterad.
Har jag vaknat på fel sida? Eller börjar jag känna av den biverkningen?
Känns som det kan vara lite tidigt än.
Är ju bara på spraydag 3 än så länge.

Bomullstjosan ordnades idag iallafall. Var lite svårt då munnen var snustorr. Försökte tänka på goda snaskiga saker, det gick sådär. Var nog mest sugen på att sova :).

1 kommentar:

  1. Då får jag gratulera på födelsedagen i efterskott :)

    Hoppas att ditt humör kommer i någorlunda balans snart. Tur att det finns dörrar att avreageara sig på!

    SvaraRadera