Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 22 november 2011

Synarela - Toppen!

Jag svarar på era kommentarer såhär. Så passar jag på att skriva ett nytt inlägg.

Det verkar som att jag har svårare för matte än vad jag minns. Kan man skylla det på Synarelan?!
På min kartong står det att sprayen räcker till 60st doser. Smartfisen (jag) tänkte att den då skulle räcka i 30dagar. Så därför var jag så förvånad för att jag fått två flaskor. Jag skulle väl bara spraya 3v?

Jag ringde kliniken idag. Sköterskan trodde inte att det skulle vara någon fara. Jag har ju fått i mig en del av sprayen. Så länge jag sprayade med den nya flaskan resten av tiden skulle det vara lugnt.
Jössös vilken tur! Annars hade jag blivit galen på mig själv.

Om sanningen ska fram helt och hållet så har jag kryssat i rutorna på kartongen slaviskt. Hur jag kunde göra den här missen vet bara gudarna







































Fyllt i ett kryss som varje puffning - som den duktiga tjej man är, men som suger på matte


2 kommentarer:

  1. Skönt att det var ok!! Nu kan du andas ut :-D
    Man överlever äggplock också kan jag meddela!!! ;-)
    Skriver ett inlägg om det under dagen på min blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hi hi så tokigt. Tur det inte var någon fara. :)

    SvaraRadera