Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 26 november 2011

Längtan blir mer påtaglig

Nu när jag börjat med injektionerna blir längtan efter en liten mer påtaglig.

Jag mår förvånansvärt bra. Spänner lite där jag injicerade mig. Inatt vaknade jag flera gånger av att jag avr varm och torr i munnen. Vet inte om det beror på detta eller nåt annat.
Var så varm att jag mådde lite illa. Då drack jag vatten så mådde jag bättre.

Mina tankar går såhär nu:
Det är klart att kroppen reagerar på ett eller annat sätt första dagen man injicerar. Jag har stoppat homonproduceringen med Synarelan i nästan 3 veckor. Så chockar jag kroppen med Puregon.

Denna helg har jag massor för mig. Känns jätteskönt! Så har jag tagit semester vecka 49 och 50. Vecka 49 (någongång) kommer iallafall äggplocket ske.
Har svårt att ta ledig från jobbet på kort varsel. Så tog två veckor nu. Passar jag på att julstöka lite oxå.

1 kommentar: