Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 6 november 2011

Synarela dag 2

Imorse gick jag upp vid 6 och tog puffomgång 3.
Kände ingenting inatt. Eller..kanske. Jag vaknade 3 ggr av att jag mådde illa. Vet inte om det är en bieffekt.

Imorse sved näsan lite. Men inte såpass att jag inte kunde sova. Men det kändes.
När jag snöt mig innan puffningen så kom det lite blod i pappret. Jag gissar på att det är normalt.

Förutom det som jag skrivit känner jag mig precis som mitt gamla jag. Härligt.
Ni som känt av biverkningar av Synarela - när började det? Hur många dagar in i behandlingen alltså.

Nu börjar jag bli otålig. Vill att vecka 49 ska vara här nu.

1 kommentar:

  1. Hejsan! Jag har ingen egen blogg men följer sporadiskt med några stycken. Man känner sig inte så ensam med sina känslor och bekymmer när man delar andras. Vi är alltså i samma båt, lite längre hunna på resan är vi, dvs vi var på första ET i fredags. Det var häftigt och nu är det bara att hålla tummarna:)

    Jag hade precis samma mediciner som du hade fått. Om Synarelan: Jag tyckte också den smakade vidrigt. På morgnarna fick jag nästan kväljningar i början. Att ta en stark halspastill efteråt hjälpte lite men allra bäst gick det om jag hade möjlighet att lägga mig (ca halv timme) efter att jag tagit sprayen, då kände jag nästan inget alls.

    Värst har nog varit humörsvängningarna (åtminstone för min man), jag har blivit fruktansvärt irriterad på allt och alla och tänt till på en nanosekund... :) Jag kände mig också ganska svullen och håret kändes stripigt och äckligt sen jag började med sprutorna. Men det är ju sånt man får ta, i det stora hela har det hittills gått bra.

    Lycka till med allt!! Kram, Ronja

    SvaraRadera