Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 10 november 2011

Välkommen

Jag har tänkt berätta om vår historia. Vad som gör att vi behöver gå igenom en IVF för att förhoppningsvis få ett barn.

Men ska jag vara helt ärlig så är jag helt slut. Jag hatar att gnälla. Och jag vill verkligen inte gnälla när det är så att jag förhoppningsvis kommer att få en liten skatt som belöning för att jag gått igenom detta.

Nu kommer gnället. (Ni som inte orkar med gnäll kan sluta läsa här):
Jag har varit illamående till och från några dagar. Detta har jag kunnat trolla bort genom att småäta lite. Så det har inte varit så farligt.
Tröttheten har nog varit värst fram till idag. Jag har varit så himla trött. På slutet av mina arbetsdagar har jag nästan sett dubbelt (kanske inte behöver vara på grund av Synarelan).
Orken har liksom inte funnits i varken kropp eller knopp.

Idag slog huvudvärken till. Den slog till med råge.
Satt framför datorn på jobbet så knäppte det typ till på sidan av huvudet.
Sedan dess har den varit kvar. Inte lika stark som imorse. Men den känns av ordentligt.

Nu ska jag titta på sista avsnittet av "Drömmen om ett barn".
Hoppas på att några av paren får ett lyckligt slut!

1 kommentar:

  1. Det är klart att du ska gnälla i bloggen! Det är ju det den är till för!!! (bland annat) :-)
    Som du säger - vill man inte läsa behöver man ju inte!
    Det där med tröttheten känner jag igen, men vet inte om vi kan skylla den på Synarelan?
    Trist med huvudvärk. Det är ju inte kul alls :-( Hoppas att den går över snart!
    Kram

    SvaraRadera