Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 17 november 2011

Carl von Linné - Fas 2

Mensen är ju här! Hurra!

Dumma jag trodde att det innebar att jag skulle få börja med sprutorna redan i helgen. Men nejnej.

Jag kommer att börja med sprutorna 25/11 och sen kommer jag göra ultraljud 1/12.
Nu slog det mig att det är på vårt förlovningsdatum...

Sköterskan frågade mig hur jag mådde av Synarelan. Jag sa att jag hade haft lite huvudvärk men inte så mycket mer än så.
Då sa hon att man oftast brukar känna sig lite dåsig. Jag sa att jag kände mig otroligt trött. Men var osäker om det var Synarelan eller om det var vädret (läs mörkret).
Hon sa att det troligtvis var en kombination men att jag var nog tröttare än var jag varit annars i och med att jag gick på Synarela.
Det skulle tydligen kunna göra en jättetrött.

Kändes skönt att höra på ett sätt. Jag kan faktiskt erkänna då att jag varit så trött att jag sett lite dubbelt på eftermiddagarna på jobbet.

Så nu ser det ut såhär:
Spraya 2ggr om dagen (2st puffningar per gång) fram tills nästa fredag.
25/11 första sprutan
1/12 första (enda?) ultraljudet.

Hur fasiken ska jag lyckas vara ledig ifrån jobbet? Fick alltså inte komma på helgen. Hur gör ni som behöver reda så att det tar mer än en halvdag från jobbet?

Idag är drömmen om ett barn igen. Gillar verkligen René!

Kram!

1 kommentar:

  1. Åhh, tack så jätte, jätte mycket för din kommentar! :)

    Kramar!

    SvaraRadera