Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 12 november 2011

Framtiden

Jag kan inte hålla mig från att fundera på framtiden. Hur det skulle bli med ett barn.
Om jag mår så här dåligt av Synarelan - hur kommer jag då må som gravid?
Gick och la min innan 20 igår och sov fram till 11:30 idag. Ett litet avbrott i mitt sovande tog jag imorse för att puffa lite. Var riktigt mysigt att lägga sig igen.

Snart är det första dec. Det innebär att allt adventstök ska fram. Ska bli så mysigt!
Tänkt att detta förhoppningsvis är sista julen vi är med om utan ett eget barn. Känns både fantastiskt bra och lite läskigt.
Mest känns det ofattbart.

Detta år gör vi vår första insättning första veckan i dec. Det är en rätt bra början på julstöket det med.
Jag ska tillvara på denna jul. Jag älskar julen varje är, men just i år känns det lite extra speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar