Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 3 november 2012

Nya rutiner väntas

Jag tycker att vi fått ihop rätt bra rutiner om dagarna.
Det som vi inte tänkte på var att vardagen måste fungera även när J jobbar - vilket han gör fr.o.m. Måndag.
Känns lite läbbigt.

Vi har tagit en ny växel i att försöka göra så E inte ska ha ont k magen å vara förstoppad.
Hon får nan pro 1 som ersättning. Två mål byts ut mot baby semi bifidus.
Vi har även skaffat miniforn droppa.
Det känns lite bättre men jag vågar inte ta ut nåt i förskott.

Jag e såååå trött. Börjar bli dålig å har därför så har jag sovit lite sämre.
Hoppas att det vänder snart.
Har liksom somnat flera ggr medan jag skrivit detta.

Jag fyller år idag. Första gången som mamma.
Det känns stort.

4 kommentarer:

  1. GRATTIS!!
    Hoppas du får en lång och skön eftermiddagstupplur i födelsedagspresent :-)

    Emil hade ju jätteont i magen första 3,5-4 veckorna. Märkte lite förbättring med minifom och ytterligare lite med Semper magdroppar. Provade att ta bort minifomet men då blev han sämre. Nu var han ju aldrig förstoppad, men kanske värt att prova magdroppar också?

    Nu har vi äntligen kunnat sluta med minifom och jag tänker prova att sluta med magdropparna också. SÅÅÅ skönt när magen äntligen funkar. Hoppas Elsies mage också blir bra snart!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :). Vet du vad. Det var precis det jag fick. J gick ut på en 2h promenad med Ellie. Jag har så svårt att sova fullt ut när jag hör henne i lägenheten.
      Guld värt!!

      Vi har haft sempers droppar sedan ca en månad tillbaka. Gör lite skillnad men inga underverk :(. Nu har vi en ny ersättningssort som innehåller samma sak som semperdropparna. Hoppas det gör susen.

      Skönt att Emils mage blivit bättre.
      Hur mår du? Å hur har du det annars?
      Kram

      Radera
  2. Stort grattis på födelsedagen! Hoppas du haft en härlig dag!

    Kram

    SvaraRadera