Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 14 november 2012

Eeeh..va?!?

Jag kan se hur folk hittat min blogg genom statistiken som blogspot har. Jag tycker alltid att det är kul att se vad folk googlat.
Det funkar bara att se detta när man sitter framför datorn, inte mobilen.

Så nu när jag kollade så var det en som använt google som sök på "rumpor i leggings".
Eeeeh...va?? Jag kan inte minnas att jag har satt upp en bild på min rumpa här.
Det måste ju vara inlägget som jag skrev häromdagen att det känns som att jag har två rumpor..?
Ja..så måste det vara.

Kan erkänna att jag blev lite paff =)

4 kommentarer:

  1. Ha ha det var kul. Är du helt säker på att du inte lagt upp en snygg leggingsbild. ;-)
    Kram
    Libra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha!! Mest undrar man ju vad det är för person som gör den sökningen OCH om han/hon hittade vad den var ute efter...hahahaha =)
      Kram

      Radera
  2. Hahaha, den bilden på rumpa i leggings måste jag ha missat *fniss*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske kan vara för att skärmen blev svart när du såg bilden. Rumpan tar sin lilla plats nämligen...hahahaha.
      Kram

      Radera