Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 11 november 2012

Två rumpor?

Jag var förberedd på att kroppen skulle förändras efter hon kom. Men måste säga att jag endå blev lite förvånad.
Min mage har aldrig varit liten. En bulle har alltid funnits å de senaste åren har bullen växt, hehe.

Nu e magen lite päronformad - precis som en hängig liten rumpa. Så det ser lite ut som jag har två rumpor. Haha!!
Riktigt kul är det.

Nåt som e småjobbigt är att jag inte kan ha annat än leggings på mig. Mina mammajeans sitter åt över snittet. Jag har försökt köpa nya byxor, av en (å två) storlekar större.
Herregud!!!
Degklumpen saboterar så mycket. Det blir ju värsta bilringen när jag sitter ner. Min gravidmage var så hög så degen börjar liksom vid magsäcken känns det som.
Nåja..får acceptera att det blir leggings ett tag framöver.

Såg en bild på Facebook igår. Den visar hur det ser ut på ett väldigt bra sätt. Det är nästan att man tror att de använt mig som modell.
Degen är värd att ha å är ett litet pris för att vi har ett friskt barn.
Blev bara förvånad trots att jag tyckte att jag förberett mig :).


2 kommentarer:

  1. Hahahaha, ja jag känner också igen mig!
    Men vad är lite mage mot en gosig bebis <3
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst känner man sej träffad!! Hahaha!!
      Nä men jag känner likadant. Jag kan fortfarande känna mej förbryllad över att hon legat i min mage. Det e ju jättekonstigt egentligen.
      Kram

      Radera