Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 13 november 2012

När man försöker vara smart

Ellie äter nästan alltid var 3e timme. På nätterna går det att ställa en klocka efter henne.

Jag har gjort en rakpermanent på mig själv idag. Var klar vid midnatt.
J lade sig 22 så jag segade lite de sista timmarna.

J matade E innan han gick å la sig = E borde vilja ha mat 1.

Eftersom att jag var klar vid midnatt bestämde jag mig för att ta upp Ellie i famnen. Som jag skrev tidigare låg hon i babysittern innan. Tänkte att det kunde vara mysigt samtidigt som det inte skulle göra något om hon vaknade till lite tidigare.

Tji fick jag!! Fröken sover fortfarande. Nästan 4 å en halv timme efter sin senaste måltid. Hennes mage kurrar som aldrig förr.
Det e ju helt fantastiskt att det gått så länge mellan måltiderna. Hoppas det håller i sig.
Men just idag hade det varit bra om hon vaknade nu snart. Vi ska upp vid 7. Det blir väldigt få timmars sömn för mig. Å det e helt självförvållat.
Hur många småbarnsföräldrar kan säga det? ;)

Nu börjar hon röra på sig. Hurra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar