Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 8 november 2012

Våra bästa köp

Jag berättade tidigare om att Babyvakten var ett otroligt bra köp.
Nu har jag två till grejer som ska på den listan.

1. Babysittern. Den jag klickade hem visade sig ha en inbyggd vibrationsfunktion. När Ellie är trött så fungerar den extremt bra som sömnpiller. Enda nackdelen är att man inte kan stänga av den utan att hon vaknar ;)

2. Sängmobilen. Hon tycker att den e så kul. Hon följer figurerna i deras rörelser med stora ögon. Det händer att hon ligger och ler när hon tittar på den med.
Det är nästan så att jag försöker hitta plats till ännu en mobil hemma. Vad skönt det skulle vara med en i vardagsrummet eller köket. Så att man skulle kunna fä fixa å dona lite medan hon är upptagen med den :).

Nu ligger hon i babysittern. Om en timme kommer hon vara hungrig. Frågan är då - ska jag lägga mej å sova en timme eller ska jag hålla mig vaken? Risken e att jag bara blir tröttare om jag lägger mig å sover.

Förresten. Ellie är morgontrött (precis som sin mor). Det är inte ovanligt att jag å hon ligger i sängen till 10-tiden. Igår å idag gick vi upp 11.30.
Hoppsan :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar