Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 11 november 2012

Mycket händer på bara några dagar

Det känns konstigt på ett sätt att ens lilla barn kan lära sig något nytt från en dag till en annan.

Nu ler Ellie rätt mycket :). Hon är så sjukt söt när hon gör det. Jag blir oftast så glad att det kommer en tår eller två.
Hon är lite småflörtad å ser lite skeptiskt ut som mest. Sen slänger hon iväg världens leende.
Ofta flaxar hon med armar å ben samtidigt. Härliga unge!!!

Igår var jag å lämnade tillbaka bröstpumpen till sjukhuset (har hyrt en). Jag ger upp tanken på bröstmjölk nu. Det är nog. Ellie vaknade när vi var där å jag matade henne. Efter det var hon så nyfiken på sin omgivning att deg inte gick att sätta ner henne i vagnen igen.
Jag fick bära runt på henne i 1 å en halv timme.
Hon var så nyfiken å söt att jag inte hade hjärta till annat. Vi hade ju varken bråttom eller någon annanstans där vi skulle vara. Så varför inte.
När jag bar omkring henne slogs jag av hur stark hon blivit i nacken.
Häftigt!!

För två veckor sen var det första mammagruppsträffen. Då var hon både riktigt svag i nacken å kunde inte le.
Tänk vad snabbt det går.
Inte konstigt att hon ibland kan vara lite ledsen. Hon växer ju så det knakar!


2 kommentarer:

  1. Så härligt med leenden. Man glömmer allt annat och bara smälter <3
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen så. Man blir lite beroende av dem.
      Men det e svårt att fånga det på bild.
      Kram

      Radera