Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 24 november 2012

Ja se där

Den här dagen har varit så bra. Känns som att jag inte haft några motgångar alls denna vecka.
Lustigt det där.

Ellie å jag var ute hela dagen. Det blev panikgråt för att hon var trött 3ggr (vet inte om jag gillar den nya grejen faktiskt) men utöver det så var dagen helt perfekt.

Nu har jag precis matat henne å försöker få henne att sova.
Då börjar katten leka med en leksak som låter som sjutton. Hon leker aldrig med den annars. Och om hon gör det så gör hon det inte såhär hysteriskt som hon gör nu. Är övertygad om att hon bara vill ha uppmärksamhet. Å det gör ont i en att veta det.
Men det går liksom inte. Jag kan inte leka med henne. Å jag vill helst inte att hon leker här inne med den där leksaken. Ellie kan ju inte somna.
Känns lite som att vi har ett syskon här hemma som trånar efter föräldrarnas uppmärksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar