Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 25 november 2012

Vår bebis e tillbaka

Det är sååå skönt. Vår lilla bebis mår lite bättre. Såpass att hon fick ligga ett pass i sängen under kvällen.
Hon låg även å tittade på sin sängmobil jättelänge. Det var så uppskattat. Hon låg å pratade med den å försökte sträcka sig efter figurerna, nåja, någorlunda iallafall.

Dagen var så rolig. Hon har pratat, skrattat, varit nyfiken å varit allmänt supergo.
Det känns så himla bra att hon verkar må bättre. Det e inte kul för någon av oss när hon e dålig.
Bu ser jag fram emot att kunna lägga ifrån men henne lite mer. När Jon e dålig vill hon gärna vara nära. Jag vill oxå ha henne så nära som möjligt.

Mitt humör verkar verkligen pendla rejält.
Jag hade ju min mens (inte avslaget nysått utan riktig mens med PMS å mensvärk medmera) i lite över 3veckor. Tror att den var så långdragen för att jag börjat med p-piller.
Har ju bara ätit p-piller en gång förut å då slutade jag för att jag blev deprimerad.
Har bestämt mig för att ge pillerna en chans. Om det inte e bättre tills nästa mens så kommer jag att sluta med dem.
Vad skönt det skulle vara om det e det som gör att humöret svajar. För allt kan bli svart på bara nån minut, då är det inget som är rätt å jag känner mig ledsen. Det är inte riktigt jag - jag brukar kunna hålla andan uppe.
Jag ska kanske sätta i en kopparspiral. Känns bara som att det kommer att göra ont.
Är det någon som har erfarenhet av spiral?

Nu är det snart jul!! Första året som mamma!! Jag ÄLSKAR julen. Sist fick jag min mens på julafton å första ivf-misslyckandet var ett faktum.
Tänk att vi denna jul kommer att ha en liten 3 1/2 månaders bebis.
Det är så stort!! På det så har vi världens roligaste, sötaste, godaste å ibland gnälligaste bebis.
Jag skrattar åt henne dagligen. Å älskar henne oändligt mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar