Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 15 november 2012

Så stolt så jag spricker

Jag kan inte hålla mig från att visa den här filmen för er. Likaså kan jag inte hålla mig från att visa bilder på Ellie. Har bestämt mig att de är okej att visa upp henne just nu. Kanske blir annat sen när hon blir lite äldre..

Jag är ju bara så stolt att jag spricker. Denna film filmade jag tidigare idag. Döm henne inte för kläderna nu..de sattes på i all hast så hon inte skulle bli kall. Tänkte byta till lite mer matchande kläder under dagen. Men det slutade med att Ellie sov dagen ut. Så det blev att vi bytte om till pyjamas. Skönt för lilltjejen med en riktig vilodag. Skönt för mamman med som fick en hel del gjort under dagen.

Underligt nog så sover hon nu med. Hoppas att hon kan sova natten ut och att hon inte blir superpigg snart.
Borde man bli orolig om de sover för mycket?


Ni kan strunta i mitt nynnande i början av klippet. Jag hade innan dess sjungit och dansat loss framför henne. Det verkade uppskattat och därför valde jag att filma.
Hur kan bebisar vara såhär söta?

Jag smälter och kärleken svämmar över.

1 kommentar:

  1. Hon är underbar! Man kan inte låta bli att själv le. Kram!

    SvaraRadera