Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 30 november 2012

Nästan 5h

Nu har liten sovit i nästan 5h. Hon har gnytt lite å jag har snabbt varit uppe för att ta ut henne å ge henne mat.
Men så har det kommit en fis, så sommar hon om.

Det var en extremt händelserik dag idag då jag både var på mitt å Js jobb. Behövde ett intyg från mitt jobb. Då passade jag på att få förbi Js. Han jobbar nära mitt jobb.

Kan ha blivit lite för mycket intryck för liten. Kanske e därför hon sovit så länge.
Hon sover även i sin säng för första gängen på två veckor. Måste vara skönt att få sträcka ut sig.
Hon låter ifs rätt täppt nu igen.

Hur som haver. 5h i sträck känns som rena drömmen.
Tack bebis, det behövde en trött mamma. Nu får hon gärna vakna. Saknar henne lite å vill inte att hon ska bli superhungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar