Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 13 november 2012

När bara mamma passar

Igår natt var lite småtuff på det sättet att det knappt blev någon sömn för mig. Detta för att Ellie absolut skulle ligga på mig annars kunde hon inte sova.
Jag tar gärna en natt utan sömn när man får så mycket gos tillbaka. För hon är verkligen gosig. Hon pillar på en med hennes små fingrar å gosar in ansiktet i en.
Hon har även börjat med att slicka oss. Det är mindre kul.

När hon ligger mittemot mig kan jag vakna av att hon slickar mig under näsan (vi ligger rätt nära varandra). Hon vill väldigt gärna suga mig på kinden oxå. Mysigt...
Det allra nyaste är att hon ska skicka en på halsen.
Igår kväll slickade hon mig på halsen å flåsade mig i nacken samtidigt. Hahha lite kul.

Åh vad det är kul med henne nu! Hon är mindre gnällig (antar att det e för att magen fungerar nu) å jag börjar förstå hennes signaler mer.
Det är otroligt skönt!

Nu är frågan. Kommer hon kunna sova själv inatt? Eller är det mammas bröstkorg som gäller idag med?
Nu ligger hon i babysittern mittemot mej :)

2 kommentarer:

  1. Haha, inspirerad av katterna som tvättar sig eller?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha där sa du nåt. Gulligt av henne å tvätta mig. Kanske tycker att jag rengör mig dåligt :)
      Kram

      Radera