Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 20 november 2012

Jag skulle göra allt för henne

Lille E är ju sjuk igen. Nu har hon fått svoa sen klockan tolv. Hon sitter i babysittern, vilket är ett sjukt bra tips för er med förkylda bebisar. Hon kan andas utan större problem i den så stackarn fick sova i den hela natten. Tror att hon uppskattade det då hon faktiskt fick sova utan att vakna och bli störd.
Hoppas det iallafall!!
Hon fick ligga i sängen med mej i typ en timme, då vart hon jätteslemmig stackarn. Så då satte jag henne i babysittern och hon spv gott.

Nu har hon sovit sen tolv som sagt. Hon har bara kunnat sova om jag gungar sittern. Det gör jag så gärna.
Ryggen är sur för att jag inte kan luta mig tillbaka (katten ligger bakom mig) och benet är otroligt slitet då jag gungar henne med foten.
Haha, känner knappt foten och knät värker.

Men vad gör det. Så länge hon får sova så att hon kan bli bättre så tar jag det utan att blinka.
Lilla, fina, sjuka tjejen..
Det finns inget jag inte skulle göra för att hon skulle må å ha det bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar