Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 31 december 2011

Nytt år - nya möjligheter

Tycker det är riktigt skönt att ett nytt år börjar imorrn. Då kan man lämna 2011 bakom sig.
Det här året har mestadels innehållt en massa väntande. Men året har oxå innhållt en stor lycka. Jag gifte mig med min livskärlek J. Någon finare än han finns inte!

2012 är året där saker händer. Vi kommer att fortsätta med våra insättningar och vi kommer förhoppningsvis hinna få vårt barn innan året är slut.
Jag tycker att 2012 är ett perfekt år att komma till världen.

Idag kommer vi skicka upp lyktor i himlen istället för att smälla raketer. Känns fint.

Gott nytt år på er allesammans!

Kram

1 kommentar:

  1. Hur går det? Har du kommit fram i telefonkön och fått tid? Håller mina tummar!!
    Kram

    SvaraRadera