Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 16 december 2011

Ingen Uvi

Jag var hos VC idag. Och jag har inte någon uvi. Gud vad skönt!!
Då vet man det, och då kan man släppa oron.

Igår när vi skulle lägga oss så pratade jag och J om den lilla dippen jag hade häromdagen.
Kändes bara så hopplöst på något sätt.

J är världens klokaste. Och är den som alltid kan få mig att må bra hur deppig jag än känt mig.
Han har så rätt! Jag ska leva som att vi har lyckats. För alla dagar utan blod eller ett minus på testdagen är ju positivt!

Det är sista vardagen jag är ledig nu. Känns både skönt och lite tråkigt. Skönt för att dagarna kommer att gå snabbare. Det jobbiga är såklart att då kommer allt bök igen.
Nu är det iallfall fredag och det är nedräkning tills J kommer hem.

1 kommentar:

  1. Klart du är gravid tills (i allra värsta fall) ev. motsats är bevisad! Positivt tänkande :-)
    Man kan ju i alla fall inte göra någonting åt det, så då kan man lika gärna tänka positivt för oavsett blir man ju lika ledsen om det inte funkar. Men då har man i alla fall fått glädjas ett litet tag!
    Skönt att det inte var uvi! Är säkert lutinus som spökar. Nu är det inte långt kvar till DIN testdag!! Så spännande!! Se till att ha mer än ett test hemma - mitt Clearblue-test från apoteket funkade ju inte...
    Kram

    SvaraRadera