Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 28 december 2011

Mensen är slut

Snipp snapp snut då var den mensen slut.
Skönt!

Känner mig lite övertaggad inför den 4e jan. Ojojoj...vad jag sa vara på telefon då.
Hur jag ska kunna smita iväg i från jobbet är en bra fråga. Något säger mig att jag kommer att sitta i telefonkö i en evighet.
Det SKA gå!!

Annars händer det inte så mycket just nu. Har bestämt mig för vad vi ska ha för vagn - jag vet...jag är lite sjuk.
Men jag har vetat vilken vagn vi ska ha i över ett år. Nu har vårt "märke" en specialvagn i butikerna som är to die for.
Mailade butiken för att se hur länge den specialvagnen sälj. Skulle kännas väldigt dumt att köpa en vagn innan man är gravid (och rätt långt gången), men en del av mig är beredd på att chansa om den inte säljs så många veckor till..

Vi är bra på att vara ute i god tid. Och vi har lätt för att komma överens. Så därför är vi i stort sett klara med namn med. Vi har ett par favoriter, sen så får man väl se vilket som passar bäbben bäst.
Nu är det verkligen bara den lilla som saknas.
Vi är så beredda för en liten liiten.

2 kommentarer:

  1. Vad är det för vagn? Jag har NOLL koll på vagnar.
    Det enda jag vet är att vi är båda ganska långa så vill ha en vagn man inte behöver böja sig massor för att köra. Bor på landet så bra hjul är viktigt, den ska vara lättkörd även på grusväg inte bara asfalt.
    Vad finns det för nåt då om du är insatt i ämnet :-)

    Skönt att redan veta namnförslag! Det här kommer ju gå som en dans för er ;-) Hoppas ni får göra FET omedelbums och att ni plussar då!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är en bugaboo cameleon. Vagnen är helt svart istället för att ha ett silverskelett. Superfin! Tror dock inte att grusvägar är dens specialitet, det är nog mer en storstadsvagn. Men den är väldigt lättkörd och lätt överlag (min syster har denna vagn).
    Tack snälla du!
    Kram

    SvaraRadera