Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 7 december 2011

Bild kommer

Jag se lovat mig själv att sätta upp bilder på all medicin jag tar.
Glömde göra det igår. Glömde i ärlighetens namn à en bild på sprutan innan jag tog den.

Så jag lägger upp en bild ikväll på en tom spruta :).

För övrigt så känns det roligt inför imorrn.
Har lite ont i vänster äggstock i princip hela tiden. På sista ultraljudet visade 6 st mogna äggblåsor. Vilket inte är något rekord direkt.
Läste om en tjej på familjeliv som hade 50(!!!) st mogna äggblåsor.
Känna lite lamt å gnälla om att jag har ont då.
Fast, jag hade nog högst velat ha 20-25, en överstimulering låter inte roligt.

4 kommentarer:

  1. Jag hade också mer ont på vänster sida, men på UL var det många fler blåsor på höger sida. När jag tyckte det var konstigt berättande läkaren att anatomin är lite olika. Att tarmen ligger närmare äggstocken på vänster sida. Man lär sig verkligen en massa nya saker på ivf-resan! :-D

    Lycka till imorgon!! Hoppas ni får ett riktigt guldägg och gärna några frysta potentiella syskon till frysen! Kom ihåg att knapra alvedon el panodil regelbundet imorrn em. Dumt att vänta tills det gör lite ont!
    Håller mina tummar att ni får fina ägg imorrn!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det visste inte. Det förklarar ju varför vänster för ondare. Nu har ju jag mer äggblåsor på vänster sida.

    Tack så mycket! Det är så spännande nu!

    SvaraRadera
  3. Lycka till idag! :D

    SvaraRadera
  4. Hur går det? Hur gick det?
    Hoppas det gick bra!!!
    Kram

    SvaraRadera