Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 3 december 2011

Två dagar kvar

Nu är det snart måndag. Jag ser fram emot återbesöket väldigt mycket.
Det gör inte så mycket att J inte kan följa med. Nu har jag förstått att många inte tar med sina män på såna här mindre besök.

Vi är bara ett sådant par som oftast gör allt tillsammans. Han ser fram emot den här behandlingen lika mycket som jag. Så jag vet att han vill vara med på alla steg.
Men som ni sa så är detta inte något stort steg och han missar inte alls mycket.

Hoppas iallafall att det ser bra ut på måndag och att det blir äggplock på typ onsdag. Hejja hejja äggblåsorna. Väx fint nu.

Imorrn ska vi till skansen på julmarknad. Ska bli himla mysigt!!
Sen funderar jag på om det ska bakas lite. Har ni börjat julstöka?
Känns som ett perfekt tillfälle att börja tänka på lite annat.

Kram!

1 kommentar:

  1. Har fått upp ljusstakar, gran och fixat julklapparna till syskonbarnen. Det är så långt jag har kommit :-) Provsmakat glögg och ätit en massa pepparkakor har vi ju gjort också så klart! Men inget julbak och inget julgodis. Tänkte ev strejka på den fronten i år. Vi har köpt lite Aladdin och annat gott istället :-)

    SvaraRadera