Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 14 december 2011

Livet är ljusare igen

Hade en tillfällig dipp imorse. Mestadels var det för att alla bloggar jag följer och googlat upp precis har plussat på första försöket. Känns lite som att kvoten snart är full.
Samtidigt som jag har känningar på att mensen är på väg.

Nu är jag osäker på om det är mensen som är på väg eller om det är en uvi. Jag ska iväg till vc imorrn tror jag för att dubbelkolla det.
Har väldigt lätt för att få uvi´s.
När min mens är på väg så svider det alltid lite i kärleksgrottan, men det kan det ju som sagt göra av uvi´s med..
Eller kan man tom få lite svid i kärleksgrottan av vaggisarna?
Vet inte. Får nog läsa bipacksedeln igen.

Hur som haver så är deppigheten nästan borta. Jag bara vill så gärna att det ska vara något. Att vi ska få den finaste av alla julklappar.
Kvoten känns som sagt rätt så full. Så vi får se hur det blir. IVF-guden kanske bara är lite extra givmild just nu.
Vi får hoppas på det..

1 kommentar:

  1. Det är klart att IVF-guden är givmild nu! Det är ju JUL! Jag hoppas SÅ att du också ska få plussa!! :-)
    Kram

    SvaraRadera