Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 5 december 2011

På torsdag smäller det

Bloggar lite snabbt från mobilen. Är inte hemma än. Idag på ultraljudet syndes 10st äggblåsor. Ååååh vad jag hoppas på att i allafall ett ägg blir befruktat å kan sättas tillbaka.

Som M skrev i mina kommentarer så räcker det faktiskt med ett ägg!
Jag har mest varit orolig för att det inte ska bli något alls. Att man skulle få ut två ägg och att de inte skulle befruktas.
Nu är jag lugnare på den fronten :).

Det blir äggplock på torsdag och återinförande på lördag. Blir ganska bra som lösning tycker jag.
Då behöver J inte ta ut lika många semesterdagar. Eller om han ska ta en Uppsala-fri dag å vara ledig.

Ska försöka skriva ett bättre och finare inlägg när jag kommer hem.
Nu sitter jag och väntar på J. Vi ska till banken och sätta upp ett rejält sparande för framtiden. Vi kommer med all sannolikhet kunna köpa drömvagnen, drömspjälsängen och kanske drömbilen(?).
Först på listan ligger en ny säng åt oss.
Om vi blir föräldrar behöver vi en riktigt bra säng att ladda batterierna i :).

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar