Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 18 december 2011

En vecka och en dag

in i ruvningen.
Känns helt otroligt!

Vi är så otroligt sugna på att få beskedet snart. Men det är lika lång tid kvar som jag ruvat innan testdag.
Alltså är jag halvvägs.
Vi har bestämt oss för att testa tidigt. Tror jag. J har iallafall inte varit helt emot. Vi vill så ogärna känna oss deppiga på julafton. Så därför vore det bästa att vänta till den riktiga testdagen.
Men vad jag förstått så börjar många blöda 14e dagen efter återinsättandet. Det är självaste julafton.
Det skulle känna tungt det med..

Min fundering blev om man skulle göra det på torsdagen. Då är det ett par dagar innan jul och man skulle kunna vända ett negativt besked till ljusa tankar.
Samtidigt skulle det vara så mysigt att kunna veta att man e gravid på julafton! Tänk vad kul!!

Vi har fortfarande inte bestämt oss. Jag har ingen aning om vad det kan bli för resultat.
Jag har lite molvärk, mår lite illa och har ont i boobsen. Men det kan väl lika gärna vara lutinusen?

Glad 4e advent hörrni!!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Låter ju som ett bra tecken!! Jag hade också molvärk och ont i brösten. Hoppas så att ni ska plussa :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Imorgon är det tordag. Har ni bestämt er för att testa eller inte. Är väääldigt nyfiken. Men förstår om ni vill leva på hoppet under julen.
    Kram!

    SvaraRadera