Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 23 december 2011

Livet känns mycket ljusare igen

Jag är sällan långsint på något sätt. Det är väldigt skönt vid såna här tider.

Igår deppade jag på morgonen. Sen gick jag å la mig och sov till efter lunch. Redan när jag vaknade kändes det bättre.
Sen kom J hem å då vart det ännu lite bättre. Oroade mig lite för honom under dagen eftersom att jag visste att han oroade sig så för mig..

Idag när jag vaknade kändes det ännu bättre.
Visst, jag hade velat plussa såååå gärna igår. Nu gjorde jag inte det.
Antingen så var det för tidigt eller så är det inget plus.
Jag tror att chansen för att det inte är ett plus är ca 90%.

Men egentligen, är det hela världen (en del av mig skriker ja)? Nä det är det ju inte.
Vi har 5st i frysen och två hela försök med äggplock osv kvar.
Vi kommer att bli gravida!! Det blir vi!!
Jag e helt säker på det.

Sen att det blir lite bökigt med jobbet å allt runtomkring är en annan sak.

Tack för ert stöd igår. :)

Kram

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bättre! Jag är också helt säker på att ni kommer lyckas!! Om inte nu så nästa gång. Funkade det inte nu så var det meningen. Då var det fel på embryot och bättre det blir minus direkt än missfall efter flera veckor. Men självklart hoppas man ju att det ska lyckas direkt! Jag håller mina tummar ett tag till för jag tror på er, att ni lyckas detta försök! Kraam och GOD JUL!

    SvaraRadera