Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 29 februari 2012

Make some magic

Igår insåg jag att min mage var stor som en uppblåst ballong och hård som en...ja, vad vet jag..stenmur(?).
Ont gjorde det oxå. Usch vad synd det var om mig.

En bit från jobbet finns det en lakritsaffär. Så när jag passerade den så mindes jag att lakrits är laxerande.
Två flugor i en smäll - godis och laxering. Hurra!!
Jag köpte mjuk sötlakrits och hård saltlakrits.

Nu har jag klämt i mej lite. Mår lite illa. Kan ju inte äta så mycket på kvällarna. Fan vilken fail.
Den mjuka lakritsen luktar en del. Så den måste jag ställa bort. Men den hårda ska jag nog kunna få i lite mer av. Kom igen magen!!

Förresten. Jag var så sugen på kycklingsallad idag. Men den färdiggrillade kycklingen jag köpte var inte klar. Kändes lite sisådär. Så det var sallad till middag. Utan kyckling.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar