Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 2 mars 2012

För tidigt för att ropa hej

Det känns som det är alldeles för tidigt för att ropa hej.

Men det bruna börja avta. Det är mer gråfärgat igen. Vad betyder det? Kommer jag kunna gå utan mensskydd snart igen? TÄNK OM.
Tänk vad härligt!!

Jag vågar som sagt inte ropa hej. Men rent logiskt borde väl blodet ta slut någon gång. =)

Idag är det fredag. Härligt. Jag jobbar dock i helgen igen. Det blir nog bra.

För övrigt är jag fortfarande helt slut. Gick å la mej vid 8-tiden igår och kände mej endå inte utvilad när klockan ringde.
Nu för tiden klarar jag inte av matos heller. Herregud vad det luktar när maten lagas.
Tidigare har jag gjort J sällskap i köket. Men nu för tiden måste jag fly till soffan. Och den lämnar jag inte på hela kvällen. Så bra sällskap är jag. Jag kommer hem från jobbet och parkerar i soffan.
Följer i stort sett alla program som går på teve. Rätt så var det är ropar jag på J - för att det är nåt kul.
Sen får jag skundkänslor. För att han lagar mat, diskar och sköter hemmet varje dag. Som om det inte vore nog så tar han hand om tvätten med.
Jag vet att han börjar känna sig lite trött och vissen. Hoppas att han håller ut ett par veckor till. Och att jag är en av dem som mår bättre och blir piggare efter vecka 12. Gud vad härligt!!

En till sak - jag har märkt att jag inte behöver gå upp och kissa när jag har mina seaband på mig. Mår ju illa på kvällarna/nätterna. Så när jag missat att ta på mig seabanden så behöver jag gå upp och kissa.
Sjukt va!! Det kan såklart vara en placeboeffekt helt och hållet. Men ack vad skönt det är när jag sover med dem och får sova hela nätter.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar