Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 23 mars 2012

Så himla nöjd

J fyller år nästa vecka. Och han har fått en lite dyrare vårjacka i present egentligen. Men det kändes så trist att det var det enda som han skulle få. Så jag har hittat en annan sak. Och jag är så himla nöjd.
Fram till idag så tänkte jag mig något helt annat. Så satte jag mig framför datorn och fick en snilleblixt.
Som sagt. Jag e så nöjd över mig själv.

Idag jobbar jag kväll. Tur det för att jag var på middag med några goda vänner igår. Även om man försöker hålla koll på klockan så blir det ju sent. Eller ja, senare än vad man är van vid.

Hoppas att den här helgen går snabbt. VI har vårt KUB på tisdag. Det är ju faktiskt bara en dag kvar efter helgen. Wiiihii!!
Tiden går snabbare än vad jag trodde att den skulle göra.

Kram

2 kommentarer:

  1. Härligt! Kuben var sååå häftig. Att verkligen få se lilla pyret fara runt där inne och se ut som en miniatyrbebis!!
    Snart är det tisdag :-D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det känns fruktansvärt stort redan nu. Bara tanken på att J kommer att få se att det verkligen är nån därinne. Då kommer det nog bli så mycket lättare för honom att få in det hela..för han tycker fortfarande att det kan kännas lite overkligt. Det gör ifs jag med..hahahah
    Kram!!

    SvaraRadera