Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 12 mars 2012

Helt fantastiskt

Jag har de senaste veckorna oroat mig rätt mycket. Jag var rädd för att graviditeten bara hade stannat av någon gång efter sista ultraljudet.
Helt ärligt har jag varit otroligt orolig vissa dagar.
Just det här med att man går till kub:et å får höra att det stannat av sen vecka 8. Det kändes som det kunde hända.

Idag var jag på min mödravårdcentral för att träffa deras läkare. Min moster har haft lite blodproppar så vi skulle prata om det.
När jag kom in till honom frågade jag om man kunde känna symptom om graviditeten stannat av. Han sa innan att han hade sett i journalen att jag blödigt en del.
Så han frågar om jag vill göra ett ultraljud.
Först kändes det så dumt mot J. Men jag kunde inte säga nej.

Å där var den lilla fantastiska bebisen. Det såg ut som bebis med ett lite stort huvud. Med tunna armar å ben som fladdrade. Herregud!! Jag höll på att dö.
Den fina läkaren frågade om jag ville ta ett par bilder till J. Han kunde inte skriva ut men jag fick ta bilder med mobilen.

Nu känns allt så himla bra. Jag är verkligen lyckligast i världen. Åååh vad jag längtar tills J får se vår liten på kub:et.

Kram

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt! Vilken snäll läkare. :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen. Det var den bästa läkaren jag kunde fått!!
      Kram

      Radera