Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 6 mars 2012

Gladare

De ringde nyss från ultragyn och ursäktade sig väldans. Jag förstår att misstag kan hända. Så det var verkligen inte hela världen. Hade hunnit lugna ner mej med :).
Är väldigt glad å tacksam för att de ringde.

Jag fick iallafall en ny tid för kub - 27e på eftermiddagen. En klockren tid!!
Sen fick jag veta vilken dag rul:et blir. Det blir 4/5. Det e ju faktiskt snart!! Helt fantastiskt!!

Nu e jag lyckligast i världen. Det blir inte sämre av att J e på väg hem med en subway-macka till mig. En halv :)

Kram

1 kommentar:

  1. Tur att du visste och ringde och påpekade!! Sjukvården kan man visst inte lita alls på ;-)
    Snart är det dags att se lilla pyret. Det var jättehäftigt (och overkligt) på KUB:en :-D
    Kram

    SvaraRadera