Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 14 mars 2012

En utmaning

Idag fick jag rycka in på kvällspasset då hon som skulle jobbat är sjuk.

Jag har inget emot det egentligen. Men det kommer att bli en utmaning.
Jag slutar 21 å kommer att vara hemma tidigast 22. Normalt sett så går jag å lägger mig 19.30-20.00 nuförtiden.
Hur ska detta sluta.

Imorrn ska jag upp 5 (som vanligt) och efter jobbet ska jag träffa min fina mamma och fika. På fredag jobbar jag kväll igen.

Slutet på denna vecka blir alltså en utmaning för utmattade jag. För det är nog den perfekta beskrivningen på hur jag känner mig.
Utmattad....och illamående :)

Har planerat för Js födelsedag. Denna blir den sista vi har ensamma ihop. Det gäller att ta tillvara på den :). Trots att vi ser fram emot att fira våra speciella dagar med vår liten.

Kram

2 kommentarer:

  1. Dessa kvällar ja. Känner redan att jag inte riktigt orkar med att jobba då. Men vad kan man göra???
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. man får troligtvis bita ihop antar jag =) Det går ju trots att man håller på att somna sittandes =)
      Kram

      Radera