Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 26 mars 2012

Dagarna går snabbt

Jag tycker att dagarna går himla snabbt just nu. Det är väldigt tacksamt när man väntar på något gott.
Imorrn är KUBet. Imorrn!!
Dagen efter idag!!
Det känns helt sinnessjukt.

Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det. Tänk att jag bara för några veckor sen var helt säker på att ett missfall var runt hörnet. Nu ska vi få se vårt barn. Tillsammans.
Bara det är så stort att jag glömmer av att det faktiskt är ett KUB/NUPP vi ska göra. Det kan ju hända att man inte får så bra siffror.
Dock tror jag stenhårt på att det kommer att gå bra.

Jag har börjat bli "varm" i bröstkorgen. Hur känns det med halsbränna? Jag får inte upp något i halsen som bränner utan det bränner högt upp i magen och upp till bröstkorgen.
Jag lider inte av det. Men det vore intressant att veta =)

Kram

2 kommentarer:

  1. Hur gick det på kuben? Visst var det häftigt att få se den lilla bebisen!?!

    SvaraRadera
  2. Vad spännande med KUB. Hoppas allt såg bra ut. Tror också vi ska göra det.
    Kram

    SvaraRadera