Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 4 mars 2012

Snart så

Nu är det bara idag å imorrn kvar. Sen är det tisdag. Lyssnar de på hjärtat under första besöket?

Jag har nog rätt dålig arbetsmoral så här på helgen. Egentligen vill jag bara umgås med J. Och vila =).
Men jag älskat faktumet att jag påverkar min mammapenning. Nu jäklar ska jag bita ihop å jobba varannan helg så länge jag orkar. För det för skillnad.

Idag mår jag sååå himla mycket bättre.
Jag mår knappt illa. Det är i bakgrunden, men absolut hanterbart.

Hoppas att ni alla har haft en underbar helg.

1 kommentar:

  1. På mitt första besök hos bm tog de bara blod- och urinprov. Inget UL och inget lyssna på hjärtat. Första riktiga besöket blir ca vecka 25. Hoppas på få höra hjärtljuden då :-)

    SvaraRadera