Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 25 mars 2012

Sabotage

Min älskade make pratar rätt ofta i sömnen. Dessvärre handlar det ofta om "det okända". Alltså att han hört eller sett något.

Jag är rätt lättväckt och vaknar bara han vaknar till. Så jag lyckas alltid få höra allt. Till råga på det är jag sjukt skraj för att se eller höra något själv.

Igår fick han sin födelsedagspresent. Jag tocg med honom till Waxholm, så bodde vi på hotell och åt gott.
Jag kan verkligen rekommendera Waxholms hotell!
Men det var ju lite läskigt. Och jag brukar ha lite problem med att sova när jag sover borta från hemmet.
Så jag låg vaken. När jag såg att hela rummet lystes upp av en båt som åkte förbi.
J vaknar till liv - och jag säger på en gång att det bara var en båt å att han kan somna om igen,
Det hela fortsatte såhär:
J: Det var någon som viskade. Horde du det
Jag: Nej..det var en båt som åkte förbi.
J: Nej det var en som viskade...
Jag: Okej...
J: Den viskade "Hell"

Tror ni att jag höll på att kissa på mig?? Han försökte sedan förklara att han bara hade drömt det. Men det hjälpte inte så mycket.
Hahahaa, blev inte mycket till sömn inatt. För att skingra tankarna låg jag å tänkte på framtiden och hur det kommer att bli med en bebis. Så det var rätt mysigt att ligga vaken endå.

Men visst var det lite typiskt.. =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar