Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 31 mars 2012

Officiellt

Nu är graviditeten officiell. Jag tog mod till mig och pratade med min chef i onsdags.
Det var riktigt pirrigt. Men det gick jättebra. Hon verkade mestadels bli glad för min skull. Skönt!
Dumt att man själv gör det till en sån stor grej.

Så i torsdags berättade jag för mina kollegor. Känna oxå jätteskönt.

Så nu funderar jag på om jag ska släppa anonymiteten i denna blogg. Det var hemskt skönt att vara anonym i början, speciellt när man var uppe i behandlingen.
Jag vill ju egentligen spara allt som har med graviditeten å göra. Så då blir det logiskt att "komma ut" å även dela med sig av adressen till mina nära å kära.

Måste fundera.

Annars är jag väldigt trött idag. Har lyckats ställa min klocka på ringning endast vardagar. Så idag när jag jobbade vaknade jag 10min innan jag behövde gå för att en hungrig katt stod utanför vår sovrumsdörr.
När jag kom ut så piskade snön mig i ansiktet. Oj vad peppar jag kände mej att gå till jobbet då.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar