Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 31 mars 2012

Magen vecka 14 (13+3)

Jag tog ju en bild på magen igår. Och trots att jag inte riktigt gillar min kroppshydda så måste jag lägga ut bilden här.
Det är som att jag har en inre kamp där en del av mig vill få upp den på internet, medan den andre vill skyla mig och gömma mig under en sten.

Jag har jobbat väldigt mycket med min vikt under 2011. På bara några månader gick jag ner lite över 10kg, på en hälsosamt sätt. Så egentligen är jag otroligt stolt.
Jag är kort, och mitt mål var att nå BMI 30 innan behandlingen började. Lyckades dessvärre inte utan slutade på 31,25. Lite surt. Men men...

Det är väl därför magen putar så redan. Men just magen hade faktiskt gått ner en del innan behandlingen började. Sedan behandlingen har den varit konstant svullen.

Nåja. Här är min bild iallafall. Vecka 13+3.


Ser ni den lilla spardräkten i bakgrunden? Den är till Liten. Det är en Stampe-sparkdräkt. Ska lägga upp en bild på den är det tänkt =)

Kram

8 kommentarer:

  1. Vilken mysig mage. Tänk vad den kommer växa :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =). Ja, haha, hur ska det sluta? Hittade dock en tråd på familjeliv där tjejer som gått kortare tid har större magar. Min ligger verkligen i lä mot dem. Jössös. Där hade man lite tur även om man längtar efter den riktiga magen.
      Kram

      Radera
  2. Mysigt! Så otroligt glad för att det har gått bra för er =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev väldigt rörd av ditt inlägg. Stort tack!!
      Kram

      Radera
  3. Så fin så! :)
    Längtar såå tills man kan berätta och slippa gömma denna uppsvullna mage jag har. ;-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =). Min mage blev oxå svullen väldigt tidigt. Jag sa på jobbet att jag hade lite problem med magen och att det var därför jag var svullen. Var skönt att ha något att skylla på =).
      Kram

      Radera