Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 24 februari 2012

Äntligen fredag

Just nu går jag lite i dvala hela dagarna. Därför har jag varit dålig på att uppdatera.
Imorrn kväll har jag en dejt med datorn.

Denna vecka är tydligen hormonerna i sitt esse.
Jag har kommit lindrigt undan med illamåendet på det sättet att jag mår som mest illa på kvällarna. Efter sju kan jag inte riktigt röra på mig.
Jag skulle absolut inte vilja byta bort det. Jag känner mig så nöjd när jag mår illa.

Fast, för att få gnälla lite, det är lite jobbigt att jag vaknar på nätterna av att jag mår så illa. Då räcker det med att jag vänder mig så somnar jag om. Men det är jobbigt att inte få sova.
Än så länge så behöver jag inte gå upp å kissa. Det har bara hänt 3-5ggr.
Skönt :).

Den här fredagen är så otroligt välkommen. Och jag måste passa på att hälsa den lilla prinsessan välkommen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar