Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 16 februari 2012

Jag behöver era tummar igen

Igår så började jag få brunt blodaktigt. Det var inte slem som tidigare, utan mer i vätske form - ursäkta detaljerna.
Jag hade även ont i magen.

Detta har hållt i sig. Och tidvis har det varit mer mot det röda hållet.
Det känns inte så kul eftersom att jag har lite ont i magen.

Kan det vara så att livmodern reagerar på vulet igår?
Vi hoppas på det bästa såklart.

Jag vet att jag är krävande. Men jag behöver era magiska tummar igen.

Kram

6 kommentarer:

  1. Jag håller alla tummar jag har!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Åhh, nej!! :( Självklart håller jag mina tummar!
    Tror och har hört många säga att dom har fått brunt blodaktig efter ett Vul, så jag tror stenhårt på att det är därför och att eran liten fortfarande finns kvar! <3 Och eftersom det såg bra ut igår så tror jag ännu mer på det!
    Men som sagt tummarna hålls!!

    Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Du har mina tummar!!!! Hoppas verkligen allt är i sin ordning, kram!!

    SvaraRadera
  4. Här hålls tummarna hårt hårt!!
    En bekant hade "mens" i flera månader innan hon upptäckte sin graviditet, så man kan tydligen blöda rätt mycket men att det går bra ändå.
    Hoppas så att din lilla stannar kvar!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att allt såg bra ut på ultraljudet. Hoppas verkligen blödningarna bara har med det att göra. Om du är jätteorolig så hade jag ringt och hört om det är vanligt. Jag håller tummarna för att det är vanligt. :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för era tummar och era solskenshistorier. De hjälpte enormt mycket!
    Stor kram till er alla!!

    SvaraRadera