Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 26 februari 2012

Kissa på natten

Jag är nog extremt lat på nätterna. Det händer att jag vaknar och känner av att jag e lite kissnödig. Men då somnar jag om på en gång. 
Det kanske är lite tidigt för att man inte ska kunna somna om på natten. Jag är ju i vecka nio.
Men när jag tänker tillbaka på det så kissade jag nog inte på natten när jag gjorde aborten heller.
Gjorde ju en rätt sen abort 2004. Där jag hade gått lite längre än vad jag har gjort nu. Typ en vecka eller två.

Däremot så kissar jag lite mer på dagarna. Kanske lyckas tömma allt innan det är dags för att sova.

Nu ska jag lägga mig och vila. Blir så lätt svimfärdig nu för tiden. Om jag vilar och äter som jag ska så känns det däremot bättre.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar