Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 19 februari 2012

Donken = dålig ide

Igår var vi i vårt lokala centrum å hade oss. Efter ett tag blev jag supertrött å matt. Det var dags för matintag.
Trötta, brist på fantasi och ett litet sug på sälta drog vi oss till donken.

När jag åt var det SÅ gott. Men efter någon timme så slog det till. Illamåendet.
Nu för tiden så får man som små smårapar - fast man inte riktig rapar. Typ mer som en hicka.
Och varje gång så smakade det gammal hamburgare. Usch. Det blev bara värre å värre. Till slut trodde jag att jag skulle kräkas. Det hjälpte dock lite att äta ett äpple. Sen när jag borstade tänderna vart det mycket bättre.

Huuuh. Det gör jag nog inte om.
Jag varnar er för att äta på donken i vecka 8. Det är ingen bra ide.

Kram

2 kommentarer:

  1. :-) Visst är det härligt - vissa saker går bara inte att äta och andra saker blir plötsligt supergott som man förut inte gillat.
    Bara att testa sig fram!
    Har du några cravings än?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så konstigt med just big mac:en. Den var SÅ himla god medan jag åt den. Men sen mådde jag så himla illa av den. Smakade typ sopor i munnen. Usch. Men lustigt är det :)
      Kram

      Radera