Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 2 februari 2012

BB Stockholm

För att prata om något positivt och roligt...

Jag ringde MVC idag. Det blir Bb Stockholm.
Vi ska dit redan imorgon på ett hälsosamtal i grupp.

Eftersom att jag åkte in till sjukan idag kände jag mig lite osäker. Skulle vi boka av? Vi kanske inte tillhör den lyckliga skaran som får behålla sina barn. J sa bestämt att vi är gravida och att vi ska se till att inte ta ut något negativt i förskott.
Han har så rätt J. Min älskade stöttepelare.
Jag läste på nätet att endast 1/3 av de som blöder (jag har bara bruna flytningar) i början av graviditeten får missfall. Känns super!!!

Så morgondagen blir riktigt spännande. Ska bli kul och få en känsla av lokalerna å så.
Inskrivningssamtalet blev i början av mars. Vecka 10 kommer vi vara i då. Känns lite som en evighet dit.

Släpp inte era magiska tummar än så är ni söta. Jag behöver dem :)

Kram

2 kommentarer:

  1. Klart att jag håller tummarna! Jag vet vad du går igenom...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Trist att du vet vad jag går igenom, man tycker att det är onödigt att vi ska behöva vara såhär oroliga tidvis.
      Kram

      Radera