Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 9 februari 2012

Flodhäst med nedräkning

Jag börjar känna mig klumpig. Min mage e svullen för att den är trög (fortfarande) å hela jag känner mig allmänt svullen.

Har på mig ett par jeans idag som visserligen satt tajt för ett par veckor sen. Nu har jag fått ha en gummisnodd som knappstängning å gylfen är halvt öppen. Tur att man kan ha lite längre tröjor :). Har en pösig kofta över den långa undertröjan...

Nu har vi passerat onsdagen. Det innebär att det är mindre än en vecka kvar tills ultraljudet.
Jag är himla nervös redan nu. De bruna flytningarna kommer fortfarande titt som tätt (senast igår).
Åh vad jag längtar efter att få höra att allt är bra. Å kanske en teori om varför de bruna flytningarna dyker upp så pass ofta.

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med ultraljud. Jag ska göra samma dag fast kolla äggen. Ska hålla tummarna att lilla bebis mår jättebra.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg oxå att vi hade samma dag!! Så himla spännande!! Kommer att tänka på dig!
      Kram

      Radera